2012. január 26., csütörtök

Történetem

Bükkszentkereszten, hegyek-völgyek ölelésében nőttem fel.A Szubalpin gyógyhelynek minősített település, rengeteg természeti kinccsel rendelkezik.
Emlékszem gyermekkoromban sokat játszottunk , túráztunk, sportoltunk az erdőben.-Nagyon kellemes időtöltés volt ,talán innen eredően mindig is közel állt hozzám a természet és az emberek szeretete.

Már fiatal koromban elhatároztam, hogy segíteni szeretnék másokon és így jutottam el arra az elhatározásra, hogy masszőr leszek.
Kezdetben autodidakta módon tanultam a masszázst, majd egy egészségügyi iskola elvégzése után, gyógymasszőr lettem. Közben nagyon sokat tapasztaltam, dolgoztam(vagyis inkább nem így fejezném ki, mivel a masszázs nem munka vagy munkahely, hanem hivatás lett számomra)
Az egészségügyben sikerült megismerkednem a Magyarországon végzett masszázs terápiákkal, az orvosi gyógymasszázzsal, kezelőlap olvasásával is. Itt ismerkedtem meg a vízalatti sugármasszázzsal(tangentorral), parafangóval, és parafin kezelések sajátosságaival is.
Közben párhuzamosan megismerkedtem a Wellness Szállodák világával, amely új szemszögből világította meg eddigi masszázs tanulmányaimat. Rengeteg embernek "segítettem" pihenését, kikapcsolódását.-Örömöt jelentett számomra.
2012 Szeptemberében végleg elhagytam otthonomat és Budapestre költöztem.
Itt is folytatom hivatásomat, mellyel az önök egészségét,pihenését szolgálom.

Bármilyen kérdéssel,masszázzsal kapcsolatban állok szíves rendelkezésére.

Kiséri Norbert
Masszázs Terapeuta