2012. február 14., kedd

Vélemények rólam

Az alábbi leveleket , visszajelzéseket vendégeimtől kaptam. Fontos számomra az ÖN elégedettsége, amennyiben megszeretné írni  a véleményét,észrevételeit, akkor  kiserinorbert@gmail.com -os e-mail címen teheti meg.

"Az interneten találtam rá Norbira.Eleinte nem hittem benne , hogy a neten lehet találni jó  masszőrt, de
Norbival teljes mértékben elégedett vagyok. Köszönöm."-Gy.Zsolt, Budapest

"Egyik volt kolléganőm ajánlotta Norbit. Az Isten óvja meg e drága szív csodás kezeit, mely fájdalmaim csillapította. "-Irénke néni, Budapest

"Fiatal kora ellenére nagyon figyelmes, szorgalmas. Ha rákérdezek tőle valamire készségesen válaszol, bonyolultabb kérdés esetén következő masszázsra utánakeres, ilyen jellegű hozzáállással kevés helyen találkoztam"-Szabóné Ildikó, Miskolc

"Legfőképp talpmasszázsra járok Norbihoz lazító jelleggel.Sokat beszélgetek vele, egy igazán megértő, pozitív hozzáállással rendelkező masszőr."-K.Kornélia, Budapest

"Aki teheti menjen el Norbihoz masszázsra, irodai munkát végzek számítógép előtt derékfájdalmaim 4-5 alkalom után csillapodtak, ezenkívül rengeteg tanáccsal is látott el Norbi. Örök hálám."- H.Péter, Budapest

További véleményeket az alábbi linken olvashat:
http://norbimasszor.hu/masszázs_vélemények

Kérem tekintse meg:
Gyógymasszőr Oklevelemet
Önéletrajzomat
Masszázs közben készült fotókat