2013. március 1., péntek

Miért is lettem masszőr?

Mostani bejegyzésem rendkívüli lesz, hiszen a masszőr léttel kapcsolatban filozofálok majd. Leírom, hogy miért lettem masszőr , és egy kis bepillantást engedek a kulisszák mögé is. Tartson velem.

Fiatalabb koromban nem gondoltam volna, hogy ezt a szép hivatást választom majd, először is katona, majd kamionsofőr szerettem volna lenni gyermekkoromban, az autoszerelő iskolát elis kezdtem, mert úgy gondoltam, hogy majd kamionsofőrként jól jön ha lerobbanok a sztrádán szerelői tudásom, de végülis a sors egy egészségügyi szakközépiskolába sodort, és egészségügyi operátorként kezdtem meg tanulmányaimat. Ezek voltak az első tapasztalataim. Az emberekkel való foglalkozás, a kommunikáció már ekkor magával ragadt. Megmondom őszintén sokan szerették volna szakmai mentoraim közül, hogy mentőápoló legyek, de végülis egy könyv hatására felhagytam ezen terveimmel és masszázs technikák autodidakta tanulásba kezdtem, majd gyógymasszőr iskolába iratkoztam, hisz Magyarországon a jelenlegi masszőr képzések közül ez a legmagasabb szintű.
Szinte szivacsként fogadtam be az új technikákat , bár véleményem szerint egy jó pap holtig tanul, így a mai napig folyamatosan fejlesztem a magam, újdonságokat sajátítok el, tanulmányi utakon veszek részt.
A következő célom eljutni Törökországba, és egy eredeti Hammam szertartás megismerése lesz, de majd erről is beszámolok itt a weboldalamon.
Szóval teltek az évek, és folyamatosan kialakult jelenlegi szemléletem, miszerint egy jó masszőr erénye a szakmája felé irányuló alázat. Sose hiszem el, hogy a legjobb masszőr vagyok, mindig csiszolom magam és igény szerint változatok a technikákon, nálam tényleg a vendég /beteg igényei, kényelme a legfontosabb, hiszen ezzel tudom meghálálni azt a bizalmat, amit első masszázsnál adott, hogy a kezeim alá feküdt.
Képzelje el, hogy rohanó világunkban tévesen a masszázst a szexuális közeledéssel párosítják, éppen ezért nagy dolog, hogy egy ember bizalmat ad nekem, hogy maszírozzam. Úgy gondolom, hogy ez a szakma legszebb részét képezi, természetesen nagyon jól tud esni a masszázs utáni köszönöm is, ezek motiválják az embert, hogy még minőségibb szolgáltatást nyújtson.
És úgy gondolom, hogy sikerült eljutnom szakmámban egy olyan pontra , hogy egy minőséget,színvonalat képviseljek.
Miben rejlik a titok?
Csak annyi, hogy szeretem a munkám.
Emlékszem sokan mondták utam elején, hogy a masszázzsal csak szakképzett munkanélküli leszek, de én hittem benne, hogy igenis megtudom csinálni, úgy érzem, sikerült bizonyítanom, és kedves olvasóimat is arra motiválom, hogy bátran vágjanak bele álmaik megvalósításába, mert ez az egyetlen út, hogy boldogok legyünk. Leszögezném, hogy álmaink ne anyagi eredetűek Pl. Legyen sok pénzem, legyen iPhone-om, stb. - Mert ez kevés, az emberi értékek nem itt rejlenek, és ahogy egy nagyon bölcs mentorom mondaná, sokkal inkább a megtett út a csodálatos, nem pedig a gyorsan szerzett csillogás, mert azt bizony emberi természetünkkel nem becsüljük meg.
És a jövőben mik a terveim?
A válasz egyszerű, még magasabb szintre fejleszteni masszázs tudásom, hogy konkrétumot is írjak: következő masszázs technika amit el szeretnék sajátítani a bambusz masszázs.

Köszönöm, hogy megtisztelt és végigolvasta bejegyzésemet.

Várom szeretettel masszázsra.