2013. október 8., kedd

Csapó 1, masszázs video forgatás

Egy nem mindennapi dolog történt velem az elmúlt napokban, egy nemzetközi szállodalánc promóciós viedót forgatott, és volt lehetőségem résztvenni az egyik nagyon jó masszőr barátommal együtt.-Úgyérzem sikeresen helyt álltunk, és amennyiben megsikerül valahonnan szereznem ezt a promóciós videót, ígérem a blogomban értesülhet róla.

Reggel korán keltünk, viszont a forgatás elhúzódott, hiszen csak este fél hat környékén érkeztek el hozzánk és kezdtünk bele a felvételbe.
Két masszázs ágy volt esztétikusan elrendezve, kivilágítva és amikor megérkezett a két főszerplő, nagyon meglepődtem, hiszen egy kislány és egy kisfiú volt előttünk. Persze a stáb folyamatosan mondta, hogy csináljatok úgy, mintha masszíroznátok, de valahogy ez távol állt tőlem, úgyhogy inkább egy valódi gyengédebb relaxáló masszázst adtam a kisfiúnak, aki engem választott. Megmasszíroztam és közben rengeteg felvétel készült, de leginkább a kezeinkre fókuszáltak, úgyhogy a leglátványosabb masszázs fogásaimat vettem elő.
A masszázs lezajlott, a felvételt nem kellet újra venni, és a gyerekszínészeknek is nagyon tetszett a masszázs. Köszönöm a lehetőséget, élmény volt számomra.